نمایشگاهاخبار ایرانراهنمای خریدموتور برقی

حضور گروه صنعتی ایویتک در نمایشگاه بین المللی موتور و دوچرخه تهران

موتورنا | دومین نمایشگاه بین‌المللی دوچرخه، موتورسیکلت و وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی از 21 تا 24 دی‌ماه با حضور ایویتک در شهر آفتاب برگزار شد.

گروه صنعتی ایویتک یکی از شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری شریف از بهبود کیفیت دوچرخه‌های معمولی به دوچرخه‌های برقی خبر داد و این امر را یکی از خدمات ویژه‌ای دانست که به فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه و حمایت از محیط‌ زیست کمک خواهد کرد.

کیت تبدیل دوچرخه عادی به دوچرخه برقی

بهروز شوشتری، مدیر فروش گروه صنعتی ایویتک» در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی دوچرخه و موتورسیکلت درباره دوچرخه‌های برقی توضیح داد: دوچرخه‌های برقی کارایی بسیاری دارد و به دلیل نبود ممنوعیت‌های قانونی مورد استقبال زنان است و در کاهش ترافیک و آلودگی هوا هم کمک خواهد کرد اما به دلیل اطلاع‌رسانی محدود استفاده از این دوچرخه‌ها فرهنگ‌سازی نشده است. دوچرخه‌های معمولی هم با نصب کیت برقی روی آنها به دوچرخه برقی تبدیل می‌شود و با هزینه ۲۰ میلیون تومان این کار امکان‌پذیر است.

شوشتری ادامه داد: ۷۰ درصد از کارکنان ایویتک از این دوچرخه‌ها استفاده می‌کنند. همچنین شهرداری تهران با همکاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تا‌کنون ۵۰ دوچرخه برقی برای استفاده کارکنان تهیه کرده‌اند. به گفته شوشتری، از این ۵۰ دوچرخه ۲۲ مورد آن برای شهردارهای مناطق ۲۲ گانه تهیه شده است.

وام خرید دوچرخه و اسکوتر برقی

وام خرید دوچرخه و اسکوتر برقی

مدیر فروش گروه صنعتی ایویتک در ادامه گفت: کاربرد سه‌گانه این دوچرخه‌ها با استفاده از پدال، دسته گاز و استفاده همزمان از آنها برای افرادی که خواهان لاغری هستند جذاب است. او اعلام کرد: برخی از مشتریان با استفاده از دوچرخه‌های برقی تا ۱۵کیلوگرم کاهش وزن داشته‌اند.

او در ادامه اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی با سود ۱۰ درصد را از خدمات فروش گروه ایویتک اعلام کرده است که به‌تازگی جزو خدمات فروش دوچرخه‌ها قرار گرفته است. این وام از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا