اخبار ایرانموتور برقینمایشگاه

حضور کویرموتور در نمایشگاه حمل و نقل پاک

با گسترش روز افزون کلانشهرها و افزایش تراکم جمعیتی، نیاز به بستر حمل و نقل و جابه جایی بیشتر شده است. این در حالی است که زیرساخت های شبکه حمل و نقل و پاسخگویی به نیاز های زندگی شهروندان به مرور زمان بر پایه وسایل نقلیه شکل گرفته است و در نتیجه آن مصرف انرژی که محرک اصلی جابه جایست افزایش می یابد.

کویرموتور در نمایشگاه حمل و نقل پاک

کویرموتور نمایشگاه حمل و نقل پاک

اتلاف وقت سرنشینان در صف های طولانی خودروها از جمله آن مواردی است که روزانه در کلانشهر ها مشاهده می‌شود. تلاش برای تغییر و اصلاح زیرساخت های حمل نقل و در نتیجه آن بازگرداندن آرامش و هوای پاک به آسمان شهر در دستور کار مسئولان فعال در این حوزه قرار گرفته است. در همین راستا معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با همکاری چند مجموعه مرتبط با حوزه حمل نقل، از جمله مجموعه کویرموتور، نمایشگاهی با عنوان حمل و نقل پاک در بوستان گفتگو تهران برگزار کردند.

برنامه شهرداری تهران برای هوای پاک

کویرموتور نمایشگاه حمل و نقل پاک

علیرضا زاکانی، شهردار تهران ضمن افتتاح نمایشگاه از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد. در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، سیدمجتبی شفیعی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل پاک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، محمدمهدی میرزایی قمی مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا، بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهرداری تهران و مدیران ارشد مجموعه کویرموتور نیز حضور داشتند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل پاک

در این نمایشگاه کویرموتور با به نمایش درآوردن انواع محصولات برقی خود اعم از موتورسیکلت برقی، اسکوتر های برقی، نفربر برقی و… سهم مهمی در رخداد نمایشگاه داشت.

نمایشگاه حمل و نقل پاک در روزهای ششم و هفتم بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در بوستان گفتگو پذیرای علاقه‌مندان است.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا