اخبار ایرانتلویزیون موتورناگزارش تصویری

«موتوپلاس» موتورسیکلت ثبت تخلف رانندگی به خیابان آمد + معرفی و گزارش تصویری

موتورنا | «موتوپلاس» موتورسیکلت ثبت تخلف رانندگی به خیابان آمد. مسعود طبیبی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در همین خصوص عنوان کرد: این موتورسیکلت مجهز به دو دوربین است که می‌تواند تخلفات حاشیه‌ای معابر شهری را ثبت کند. این موتورسیکلت‌های ثبت تخلف به جای خودروهای پژو ۲۰۶ که از سال‌های قبل در شهر تهران مشغول فعالیت بودند، راه‌اندازی شده است.

ثبت تخلفات رانندگی به کمک موتورسیکلت ثبت تخلف در قم‌

وی با بیان اینکه، این موتورسیکلت هوشمند مجهز به سامانه کامل کامپیوتری و پهباد برای پایش ترافیک شهری است، گفت: برای طراحی و راه‌اندازی این پلتفرم حدود ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است. به‌محض ثبت تخلف خودروها توسط دوربین‌های این موتورسیکلت، اعمال جریمه خودروها از طریق سامانه‌های الکترونیکی انجام خواهد شد.

موتوپلاس با کمک شتاب دهنده آراد به دنبال کشف تخلفات رانندگی

موتوپلاس با کمک شتاب دهنده آراد به دنبال کشف تخلفات رانندگی

این موتورسیکلت که به سامانه هوشمند ثبت تخلف ساکن مجهز است، تخلفاتی مانند توقف دوبله، توقف در پیاده‌رو و توقف در ایستگاه اتوبوس و تاکسی را ثبت کرده و اعمال قانون می‌کند.

رضا مستی، مدیر استارت‌آپ «موتوپلاس» نیز در مورد این پروژه گفت: بر روی «موتوپلاس» از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کار شده و هزینه‌های سخت‌افزاری و کارهای فنی این محصول را نیز شتابدهنده دانش‌بنیان آراد با هم‌سرمایه‌گذاری با صندوق نوآوری تقبل کرده است.

وی افزود: با نصب دو دوربین در جلو و عقب موتورسیکلت، این پلتفرم از نظر قانونی می‌تواند همه تخلفات ساکن را ثبت کند و با مودم بیسیمی که بر روی این محصول تعبیه شده، اطلاعات تخلفات را در لحظه به همراه لوکیشن به سرور ارسال کند و در نهایت در پنل ادمین ثبت می‌شود.

«موتوپلاس» موتورسیکلت ثبت تخلف رانندگی

«موتوپلاس» به عنوان یکی از ایده‌های مناسب بازار، می‌تواند در حوزه خدمات شهری کارگشا باشد. این محصول با توجه به دیتابیس عظیم جمع‌آوری شده و با نصب دو دوربین مخصوص (گلوبال شاتر) در جلو و عقب موتور جهت ثبت پلاک، قادر به تشخیص پلاک با دقت بسیار بالاست، به صورتی که حتی پلاک ماشین‌هایی که به صورت مورب در پیاده راه پارک شده‌اند را نیز تشخیص می‌دهد.

تلویزیون موتورنا | گزارش ویدیویی از ویژگی‌های موتوپلاس – موتورسیکلت ثبت تخلفات رانندگی

 


گزارش تصویری | ویژگی‌های موتوپلاس – موتورسیکلت ثبت تخلفات رانندگی

 

موتوپلاس - موتورسیکلت ثبت تخلفات رانندگی

موتوپلاس - موتورسیکلت ثبت تخلفات رانندگی

موتوپلاس - موتورسیکلت ثبت تخلفات رانندگی

موتوپلاس - موتورسیکلت ثبت تخلفات رانندگی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا